/ Ordinary /

Min nya, fiiina spegel

Jag och mamma var på Jysk häromdagen och jag hittade en huuuur fin spegel som helst. Precis en sådan jag har letat efter! Och dessutom var det bästa priset på den också, 350:- istället för 700:-! Helt perfekt. Så nu står den här alldeles fint i mitt rum och är fin. Det enda som saknas i mitt rum nu är en vit lurvig matta + röda väggar, BAAAM. Jag har levt utan helkroppsspegel sen i somras, inte så nice när man ska sätta ihop outfits. Men nu när jag är den enda med en helkroppsspegel i rummet kommer det väl bli ett jävla spring in och ut ur mitt rum... eheh. Jag sitter just nu bara här och väntar på att Anton ska komma. ♥ Är ensam hemma för helgen, resten av familjen är i Branäs och åker skidor. Jag är inte med, för jag kan inte åka, & det är tråkigt...
 
#1 / / Moa:

Vilket fynd, älskar den stilen på inredning! önskar den fick plats i mitt rum för då hade jag köpt den också haha :P

Svar: Den är sjukt fin, jaaa :'D aw vad synd! ):
Allie / Anything Alice

#2 / / LORISSA LOVEBOMB:

Snyggt :) Jag har aldrig ägt en helkroppsspegel :)