/ My style/shopping/outfits / New in: /

Shopping:


Fick med mig lite nödvändigheter hem. Bl.a min älskade favoritfoundation från MAC! Studio Fix Fluid. Dyr som satan, men utan tvekan den bästa foundation jag någonsin testat. Den slår alla! Köpte även ett fint navelsmycke på Barbarella. Har haft ett likadant förr, men det blev brunt och gick sönder. Någon som har ett tips för att "silver"smycken inte ska bli bruna och fula? Kan man ta genomskinligt nagellack över tro? Ska för övrigt gå tillbaka och byta smycket imorgon, då jag såg att jag fick ett som redan var sönder. Gööööööööött.
 
 
#1 / / Emelie:

Hur är det där foundationet? Jag har såå svårt att hitta någon bra.. Jag tycker att dom som täcker bra blir man nästan orange/gul-aktig i ansiktet och dom mer flytande täcker inte ett skit :(

Svar: DEN ÄR SJUUUKT GRYM. Mac har massa olika nyanser! Dem colormatchar dig i butik och det är dem duktiga på! Dem har massa olika färger i varma och kalla toner, gula och rosa. Det finns garanterat något som passar dig! :')
Allie / Anything Alice

#2 / / Jessica:

Vad kostar? :3

Svar: 270 för foundationen, 140 för navelmycket :D!
Allie / Anything Alice

#3 / / före detta grodan:

borsta på det med tandkräm! låter skumt, men det ska funka på silver!

Svar: Får testa! :D
Allie / Anything Alice

#4 / / Johanna:

Genomskinligt nagellack funkar super för att undvika silversmycken att rosta :)

Svar: Grymt! :D
Allie / Anything Alice

#5 / / Louise:

Köp äkta silversmycken eller genomskinligt nagellack, funkar super bra om t.ex "diamanter" sitter löst också :)

Svar: ÅH! Tack :D:D måste testas
Allie / Anything Alice