/ Ordinary /

Vila i frid, världens bästa morfar

När jag var halvvaken imorse hörde jag ett skrik, trodde att det var min mamma eller lillebror som skrattade. "Morfar har dött" sa skriket sedan. Det var min mamma som pratade med mormor. Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men det skulle jag inte klarat av. Istället är jag hemma med min familj idag. Morfar dog av en stroke imorse. Min fina, världens bästa morfar. Som alltid hade skojat med oss barnbarn, tagit ut sina löständer och skrämt oss. Skrämt oss med en gubbe han kallade för Kinken. Sorgen är oändlig, så idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt med min underbara familj. Vila i frid morfar. 
 
 
#1 / / alex:

Usch fy vad tråkigt :( jag vet precis hur det känns.. Min farmor gick bort i cancer för en månad sedan, var på hennes begravning i fredags ;_;
Man får hoppas att dom är på ett bättre ställe nu :-(

Svar: Ja himla hemskt är det.. åh. Ja, det får vi verkligen hoppas. Hoppas att du mår bra <3
Allie / Anything Alice

#2 / / Josefine Anerland:

Vila i frid. <3

Svar: <3
Allie / Anything Alice

#3 / / Caroline Johansson:

Vet känslan!
Min morfar gick också bort i en stroke fast för 8 år sedan!

Svar: Åh vad hemskt. :(
Allie / Anything Alice

#4 / / svea ~ maviedesvea:

Vad hemskt, hoppas han har det bra där han är nu! Rip <3

Svar: Ja, det hoppas jag också.. <3
Allie / Anything Alice

#5 / / svea ~ maviedesvea:

All styrka till dig och din familj! <3

Svar: Tack så hemskt mycket <3
Allie / Anything Alice

#6 / / Josefin Borgman:

Beklagar verkligen sorgen!

Svar: Tack <3
Allie / Anything Alice

Gud vad hemskt.. Bävar verkligen för den dagen då någon närstående ska dö... :/

Svar: Jaaa, det är helt fruktansvärt.. :( Ja, man får ta vara på alla sina nära och kära och uppskatta dem.
Allie / Anything Alice

#8 / / Twiggy Lundberg:

Åh, jag tänker på dig!

Jag har själv aldrig förlorat någon som stått mig riktigt nära. Har förlorat min biologiska morfar och farfar men jag har aldrig riktigt känt dom. Har känt mer sorg när min största förebild inom musiken dog.

Men låter som du har många fina och roliga minnen av din morfar, och jag håller också en extra tumme att det finns fotboll i himlen :-) <3

Svar: Tack så jättemycket, verkligen.Åh, vilken tur du har haft. Uppskatta alla dina nära, innan det är försent. Det är något jag lärt mig iallafall.. :( Jaaa, vi har fina minnen tillsammans. Tack åter igen <3
Allie / Anything Alice

#9 / / Sam ★:

Kramar! <3

Svar: Tacktack <3
Allie / Anything Alice

#10 / / Lilly:

Beklagar sorgen. <3

Svar: Tack <3
Allie / Anything Alice

#11 / / Emelie:

Det är aldrig kul när någon nära går bort.. min mamma dog i cancer 2008. Men jag beklagar sorgen <3 vila i frid. Kram.

Svar: Nej, värsta som finns.. Neeeej vad hemskt. Jag beklagar verkligen <3 Kram!
Allie / Anything Alice

#12 / / Emma:

Åh, jag beklagar verkligen sorgen! (Även om jag hatar det ordet). Det är aldrig kul när någon så närstående går bort. Tänk på alla fina minnen ni har och drick massor med chai-latte!
Styrkekramar i massor! <3

Svar: Jaaa, tack så hemskt mycket. Nej, det är nog det värsta någonsin... åh, vilken fin ide, det ska jag absolut göra. Tacktacktack <3
Allie / Anything Alice