/ Questions/answers /

Svar på kommentar:

Kommentar: Du gör ju typ samma sminkning på alla dina sminkvideos du gjort, kan du inte göra något annorlunda.
 
Svar: Det stämmer! Jag har gjort två stycken "smokey eyes" tutorials, samt en "golden smokey eyes". Anledningen till att jag gjort smokey eyes sminkningar är för att det är dem jag gillar bäst! Och den första videon är inspelad med min dator, det vill säga, inte bra kvalité alls. Därför gjorde jag om den och la upp ny i förra veckan! :' ) Sedan är det som sagt så att jag gillar smokey eyes bäst. Men jag kan absolut göra flera olika sminkningar, bara ni kommer med förslag, så absolut! Att göra sminkvideos är ju himla kul så det är absolut någonting jag kan göra fler av. Fick ju en del grymma förslag på videos jag ska göra, himla kul!

 
#1 / / Lilly:

Gud vad snyggt! Ser riktigt lyxigt ut.

Svar: Hihi åh tack! :D
Allie / Anything Alice