/ Cosmetics / Questions/answers /

Svar på kommentar: Locka med plattång?


Fråga: Kan du visa i ett blogginlägg dina plattänger/locktångar? du stylar ditt hår så gaaalet snyggt blir bara helt DXLJDKWSSKNFC! Vill ha lika fint änglahår som du har! D:

Svar: Jag gör faktiskt mina lockar med min helt vanliga plattång! Jag vill dock införskaffa mig en locktång, men det får vänta ett tag.. har även visat i en video hur jag lockar! Så check it out down below. Och du, tack för alla fina ord, blir alldeles glad, tacktacktack! :$ 
 
#1 / / Frida :

Hur gick det med tattoeringen? c:

Svar: asbraaaa!
Allie / Anything Alice

#2 / / Amina:

Hejsan! Har bara en jätte random fråga, helt frivillig att svara på :) Jag heter Amina och jag undrar om du tycker att mitt namn låter svenskt eller utländskt? Din blogg är bäst!! många kramar <3