/ Ordinary /

Sushi-time med kompisar.


Ikväll blev det sushi-time på en restaurang med pooooolare. Det var gott! Dock inte den bästa sushin jag ätit, för det är på Super Sushi. Galet gott där. Just nu ligger jag i sängen och dricker varm choklad och kollar på How I Met Your Mother, och det är så min kväll/natt kommer se ut. Imorgon blir det BVB-konsert! Blir treeeevligt. Någon mer som ska dit?

 
#1 / / Julia Abrahamsson:

Hej! Jag skrev ju till dig och sa att man inte kunde se hela bloggen! Det kan man göra nu! Ville bara att du skulle veta det :)

Svar: Hej! :D ÅÅÅÅH gud vad bra, tack!!! :D:D
Allie / Anything Alice

#2 / / alexandra:

Åh det ser så fint ut att äta sushi! Tyvärr tycker jag inte om det :(
Jag ska på BVB! ;) ska säga hej om jag ser dig denna gången haha! (Såg ju dig på blessthefall men vågade inte säga hej ;P)

Svar: Haha visst ser det fint ut :D Ja du får lära dig äta sushi, eehhe! Åh vad rooooligt :D ja, hälsa du på mig, är inte farlig hehe :D
Allie / Anything Alice

#3 / / Emelie:

Åh gott!

Svar: Jaaaa :D
Allie / Anything Alice

#4 / / Cookie :

åh så gott med sushi *---*

Svar: Jaaaa verkligen!
Allie / Anything Alice