/ New in: /

Nicki Minaj Pink Friday!

Först och främst tänkte jag berätta varför jag inte uppdaterade överhuvudtaget igår. Jag jobbade till tre, och sedan träffade jag min mamma och vi gick runt alldeles ensamma i stan och kollade på kläder och smink och allt möjligt! Himla mysigt, det var flera år sedan vi fick tid till att göra detta. Sedan åkte vi hem och jag duschade och gjorde i ordning mig, för att vi åt världens godaste påskmiddag här igårkväll. Lammstek och mammas potatisgratäng (VÄRLDENS godaste). Både Fredde och Julias pojkvän Kringlan var här också! Jag hade inte med mig min dator hem hit, den är hemma hos Fredde. Vi har en dator här hemma också, men den är så usel, (skriver dock på den nu!).

Som en fin påskpresent fick jag Nicki Minaj's Pink Friday! HIIIIIMLA GLAD TJEJ. Velat ha den sen jag först luktade på den, och det blir lite svårt att spendera pengar på parfymer när jag sparar varenda öre till extensions just nu. Så blev helt överlycklig när jag öppnade paketet! Och kolla hur fancy flaskan är, I lovelovelove it!
 
(Vet inte hur färgerna på bilderna blir, eftersom att färgstyrkan på Mac och PC skiljer rejält! Hoppas det ser OK ut!)
 
 
#1 / / Jessy:

Åh, den luktar så himla gott!

Svar: Verkligen! :D
Allie / Anything Alice