/ Ordinary /

Nattshopping

Har kollat på sminkvideos några timmar på YouTube nu, och efter att ha kikat på två specifika borstar från Real Techniques i ett par månader bestämde jag mig för att äntligen klicka hem dem! Jag orkar inte vänta tills jag åker till London senare i sommar på att köpa dem... Jag beställde från Eleven.se, och har ingen aning om hur lång leveranstid de har, men det står att de skickar inom 24h så jag har väl de i veckan. 

Borstarna jag klickade hem var Blush Brush(som även kan användas till puder) och Stippling Brush. Wiiiiie! Himla glad är jag nu. Och borstarna är ju himla fint rosa också! Jag funderar på att göra en first impression video på borstarna när jag får dem. Skulle ni tycka om det?
 
 
#1 / / LinneaLoveless:

åh gör en sån video! :D
vad använder man en Stippling Brush till? c:

Svar: Absolut! stippling brush kan användas till bla applicering av flytande foundation! :D
Allie / Anything Alice

#2 / / Josefine Anerland:

Ja gör det!

#3 / / Josefine Anerland:

Ja gör det! (skickade innan jag skrivit klart..)
Funderar själv på att köpa dem, så skulle vara kul om du gjorde en first impression/review !

Svar: Absolut! :D Det gör jag! <3
Allie / Anything Alice