/ Ordinary /

BRÅVALLA FESTIVAL NÄSTA!

TJATJATJA! Glad tjej här. Idag åker jag upp till Örebro & imorgon vidare till Bråvalla Festivalen i Norrköping! SÅ HIIIIIIIMLA BRA JU. Jättetaggad & glad tjej. Kanske händer en superdupermuper-rolig & spännande sak däruppe. Mer får ni veta om det blir av, ehehe! Nu ska jag ta mig en snabbis till ICA Maxi och köpa lite nödvändigheter innan jag sätter mig på tåget upp till älskade Cornelia. Systemiskameran hänger förresten med upp till festivalen, kalasbra! OCH FÖRRESTEN, om ni ser mig däruppe, tveka inte med att gå fram & hälsa. Jag hade blivit superglad!
 
 
 
#1 / / Felicia Baatz:

Yes jag går också på Munkebäck, ser dig lite överallt där haha. :) Börjar andra året på sam/media nu! :D

Btw ha askul på Bråvalla! Paramore och Linnros <3

Svar: Haha, jaså? :D Vad trevligt!
JAAAA BRÅVALLLA ÄGDE. Men Linnros var väl inte där? o:
Allie / Anything Alice

#2 / / Johanna:

Ska också dit!! på fredagen!

Svar: Åhhh, hoppas du hade det superkul!
Allie / Anything Alice

#3 / / Mamma:

Ålskling, var rädd om dig. Love you. Puss mamma

Svar: Jadå, :* Puss love you!
Allie / Anything Alice

#4 / / Jessica:

Håret ser asfint ut! Ha så kul. :')

Svar: Tack så himla mycket! <3
Allie / Anything Alice

#5 / / Cookiecat - Rödhårig gamerbrud:

Hittade din blogg idag, och måste bara säga att den är helt grym! :D

Svar: Ihhh, tack, vad glad jag blir! :3
Allie / Anything Alice

#6 / / cilla:

vart lyckades du träffa Rian? :o

Svar: När Tyler, The Creator spelade kom han in och ställde sig framför mig! :D
Allie / Anything Alice

#7 / / cilla:

Okej shit vad coolt! Jag spenderade hela dagen att leta efter dem, men såg bara Jack. Hade gärna snackat med Rian för sist jag pratade med han så pratade vi om hur mycket han älskar Sverige. Next time though!

Svar: Kul att du såg Jack ju! :D Ja, Rian är himla goooo!
Allie / Anything Alice

#8 / / L O V I S A ♥:

vad heter din hårfärg? skulle vara grymt om du kunde svara! :D <3

Svar: Jag har massa olika röda från Directions blandade! :D
Allie / Anything Alice