/ Ordinary /

Dags att färga håret igen


Vaknade hemma hos Coffe med Oskar idag vid 8-tiden, för att sedan skynda iväg till tandläkaren. Efter det åkte jag in till stan och köpte med mig lite donuts och åkte till min systers (Julia) nya lägenhet! De flyttade in för knappt en månad sedan, och jag hade inte sett lägenheten än, så bestämde mig för att åka dit idag. Vi myste lite där, sedan åkte vi in till stan och Julia piercade sig, smiley och tungan! Så himla sugen på att pierca smiley nu va.. tyvärr är tandställningen i vägen just nu, men så fort den åker ur då jäklar! 
 
Köpte med mig hårfärg hem som jag just nu har i håret. Efter all sol och havsbad var håret rödlila, lila, ljuslila samt ljusblått. Not nice!!!! Vet att jag förmodligen kommer bada mer innan sommaren är slut, och tänkte egentligen färga håret nästa gång när skolan börjar, men kunde inte hålla mig...
 
#1 / / carro:

finns ju lila färgbomb :)

Svar: Ja, men den är lite mer varm lila, jag vill ha lite mer kall..!
Allie / Anything Alice

#2 / / s u n ä . *:

Måste du inte bleka de igen då? Eller kan man bara färga över det? :)

Svar: Nej jag färgar bara över! :D
Allie / Anything Alice

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)

Så passa på att gå in och ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/veckans-blogg_28.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)

#4 / / Malva:

Vad heter färgen som du använder?

Svar: Directions Violet! :)
Allie / Anything Alice