/ Ordinary /

Pluggeliplugg

Ligger i sängen och pluggar till historieprovet imorgon. Om antikens Grekland, osvosv! Varför börjar jag aldrig med sådant här tidigare? Varför lär jag mig inte av mina egna misstag? Åhhh! Jag ska plugga på ett tag till, och får göra mitt bästa imorgon iallafall..

FÖRRESTEN.. har jag berättat hur mycket jag älskar att vara rödhårig igen? Bästa hårfärgen som finns, mhhh!
 
#1 / / linda tomlinson:

äre min mammas tröja eller

Svar: aa
Allie / Anything Alice

#2 / / amalia:

Åh jag hade prov om antikens grekland och rom osv i Onsdags! Skrot gick det eftersom jag började plugga bara några få dagar innan...
Hoppas det går bättre för dig! :)

Svar: Det suger! Jag började plugga igår, men tycker ändå det gick helt ok :D men ska inte förvänta mig för mycket, för blir alltid besviken när jag sedan får tillbaka provet...
Allie / Anything Alice

#3 / / Angelina:

Det är lila, inte rött ;)

Svar: Jag tycker det är lilarött ;)
Allie / Anything Alice

#4 / / Angelina:

Ja, Det är väl det :) men du passar i det! ^^det är fint

#5 / / Amanda:

Fin du är! :)

Svar: Tack så mycket!!
Allie / Anything Alice

#6 / / matilda:

sjukt fin bild, älskar din stil och att du typ vågar sticka ut lite med din hårfärg osv! :D och då menar jag verkligen positivt tycker verkligen att du är dö cool och snygg, älskar din header också haha ;)

Svar: Åhhh, vad glad jag blev nu! :'D Tack så hemskt mycket, tacktacktack!
Allie / Anything Alice