/ Questions/answers /

Q/A

 
 
Fråga: Är dina underfransar längre än överfransarna eller är överfransarna monsterlånga? Just wondering liksom..
Svar: Ehm. Jag vet faktiskt inte, haha! Både mina över- och underfransar är ganska så långa!

Fråga: Du tar sjukt fina close-up bilder på dina sminkningar! Kan du inte skriva ett inlägg om hur man lyckas med det? Kram!
Svar: Jag har min kamera på ett stativ varje gång jag fotar close-up bilder. Sedan har jag en kamera med vikbar skärm, så den viker jag ut, sätter på live-view funktionen, zoomar in och knäpper av bilden! Tack så jättemycket. ♥
 
Fråga: Fina du, vad har du för foundation?
Svar: På bilden du kommenterade så använde jag ingen foundation alls faktiskt! Bara MAC Pro Longwear concealer + MAC Mineralize Skinfinish Natural över! När jag väl har foundation använder jag MAC Studio Fix Fluid! Tack!