/ Cosmetics / New in: /

New in: MAC Studio Fix Fluid

 
Passade på att svänga in på Åhléns City och såg MAC's otroliga monter direkt! Och servicen där var grym jämfört med den på den här i Göteborg. Jag köpte iallafall MAC Studio Fix Fluid. Jag har testat pudret i samma serie, och den tyckte jag väldigt bra om! Synd bara att man behövde toucha upp rejält under dagen, men annars gav den en riktigt fin airbrushed look. Så jag kände att jag ville testa den i flytande form också! Och jag är himla nöjd än så länge. Riktigt bra!

En modern foundation som kombinerar en naturligt matt finish och medeltäckning med solskyddsfaktor 15. Bekväm och hållbar: varar i upp till åtta timmar. Mjuk applicering, snabbt och enkelt att bygga upp slät täckning. Innehåller specialbehandlade, mikroniserade pigment och mjukt puder för en superslät och felfri finish. Absorberar och sprider ut oljan. Innehåller särskilda, hudvårdande ingredienser. Oljefri.
 

Den kostar 270 kronor, men om man, som jag, ville ha en pump till, så kostar den ytterligare 70 kronor!
#1 / / r:

hej! vill bara säga att ditt hår är helt awesome. och din header + design är helt jävla sjukt amazing. så jävla snyggt!

Svar: Åhhh, tack så sjukt mycket! Vad glad jag blir, iiih! :D Och JA, självklart får du blogga om mig, det skulle göra mig galet glad! KRAM! <3
Allie / Anything Alice

#2 / / r:

"glömde skriva detta i förra kommentaren":
- får jag blogga om dig i ett inlägg? haha, random fråga liksom. :)

#3 / / Emelie:

Hej, jag undrar bara hur beställer man från eyeslipsface.com? fattar fan inte hur man gör när det inte är svenska sidor (sämst) :(

Svar: Det finns en svensk sida tror jag! Om du söker på eyeslipsface.se!
Allie / Anything Alice