/ Ordinary /

I did my best to always be on your mind.

Hejhej. Jag är frisk nu, eller nästan iallafall. Man går på penicillin-kuren i 10 dagar, och detta var min tredje dag, så har lite kvar. Men det gör inte ont att svälja tabletterna längre, så det är ingen fara. Jag ligger just nu i Freddes säng - ensam. Han spydde tidigare ikväll, så han sover i soffan på övervåningen, och här ligger jag helt ensam i hans säng. Det tar i, måste jag erkänna. Att veta att han ligger däruppe och jag härnere, och vi får inte hålla om varandra inatt, eller natten efter det. Jag vet att jag borde ta mig i kragen lite, jag är en sån tönt. Jag älskar honom bara så mycket.
 
Imorgon ska jag möta upp Mira i stan iallafall, vid halv två. Vi ska köpa hårfärg och äta på Subway, tänkte vi. Ser så fram emot att färga håret, det behövs nu. Sen ska Mira nog sova hos mig. Det blir nog super!

Men usch, vad tråkigt att detta lovet bara inneburit sjukdom än så länge. Nejnejnej, så vill jag inte ha det. Jag och Fredde hade ju planerat så mycket. Gaaaah, hoppas han mår bra på torsdag så vi kan träffas och sova tillsammans. Jag längtar redan.

Åh, vad fin han är. Min. 
#1 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

hehe nice bild