/ Awesome and o-awesome /

Awesome and o-awesome #2.

- Smink. Det är så otroligt jäkla skoj! Ett ansikte för mig är lite som en tom målarduk, du har vilka som helst möjligheter med det. Det finns verkligen inga gränser. Go wild, hoho!
 
- Crazy-factory! Måste nog vara världens bästa piercing-sida. Piercingsmycken kostar allting från 2 kronor där, och frakten ligger på ca 40 kronor. Galet billiga töjningar, piercingsmycken och tunnlar! Jag och Fredde la en beställning i söndags på lite grejer, längtar tills de kommer wooo.
 
- Mysiga hösten. Jag tycker om hösten. Jag tycker om allting som har med hösten att göra förutom om det blåser eller regnar, då suger den. Men mysiga, fina, stora, oversized kläder och mysiga jackor och halsdukar, mössor och vantar. Så himla mysigt är det!
 
- Anonyma kommentarer. Faaaaan, vad sur jag blev idag efter en kommentar. Varför i hela helvete kallar man en annan person ful? Hur kan man ens skriva någonting sådant till en annan människa? Osäkra jävlar. Särskilt med anonym också, helvete.
 
- Smink som försvinner under dagen gör mig ledsen. Typ, foundation. Dock sitter min Pro Longwear Foundation från MAC rätt bra, men inte så bra som jag vill att den ska. Vill verkligen att den ska sitta bra! 
 
#1 / / gaybloggen:

håller med dig om smink som försvinner, så jääääävla jobbigt jöh xO;(

#2 / / J.s:

smink som försvinner, fixa sån där ansiktsprimer! ska finnas någon spray liknande, sök google. haha