/ Cosmetics / Questions/answers /

Q/A - Hair/makeup.


Svar: Först och främst, tack så jättemycket för de fina orden! Blir hur glad som helst, verkligen. Jag har lagt upp en video-tutorial på hur jag sminkar smokey eye här:

Men jag kan även göra en tutorial på hur jag sminkar mig till vardags, det är inte så mycket, mest en ljus ögonskugga och vingad eyeliner, men det kanske är kul att se. Då tänkte jag låna min storasysters kamera och filma med den, om jag får, ehe. Blir nog bäst så! Och mitt hår, jag kan göra ett inlägg någon gång om vilka hårprodukter jag använder om du vill? Sedan kanske en hårvideo också nån gång, om ni alla skulle tycka det var kul? Ha det så bra du med!
#1 / / Heidi typ.:

Hej hallå, vad fasen heter den första låten i videon? o:

Svar: Det är All Time Low's låt "For Baltimore", sjukt bra eller hur?! :D
Alice Nilsson

#2 / / Anonym:

RICKYYYYYYY

#3 / / Heidi typ.:

Sv : Tyckte att det lät som All Time Low haha. o:
Ok ja, den var oerhört bra, tjingtjong rätt in på min sptifylista. :D

Svar: Haha ja! Sjuuukt bra, verkligen! (:
Alice Nilsson

#4 / / Emma Lannebrink:

åh herre va snygg du är! :o Kan inte du skriva vad ögonskuggorna och den där krämen eller vad det var som du använde innan du gjorde med ögonskuggorna? :)
kram

Svar: Svar: Åh, tack så jäättemycket! Jo visst! Ögonskuggspaletterna är Naked 2 från Urban Decay, samt Smoked från Urban Decay. Använder en ögonskuggspalett från Isadora med, "Paradox". Den krämen jag tog på är en primer som gör att ögonskuggorna fäster bättre och inte lägger sig i veck du vet! Det är också en primer från Urban Decay som heter "Primer Potion" :) Hoppas du fick svar! Kram
Allie / Anything Alice

#5 / / Emma Lannebrink:

sv: tack :D ska köpa det i morgon haha!
kram

Svar: Grymt! :)))
Allie / Anything Alice

#6 / / Emma Lannebrink:

sv: du får gärna höra av dig om du tänker göra en hårvideo :D

Svar: Kolla in lite då och då så ser du när den är uppe! :D
Allie / Anything Alice

#7 / / Emma Lannebrink:

sv: mjo, men hinner knappt sitta vid datorn längre. måste sköta skolan och ta hem massa arbeten, och vill inte missa när/om du lägger ut video :p

Svar: Okej, förstår det! Kan försöka skriva till dig om jag kommer ihåg! : )
Allie / Anything Alice

#8 / / Emma Lannebrink:

sv: okej va snällt! :)