/ Ordinary /

Myyysdag!

Började som sagt 13.40 idag vilket var så ooootroligt skönt. Helt underbart att vakna av sig själv, och utan stress. Gick till skolan, hade en engelska-lektion och sedan åkte jag in till stan och träffade Fredde. Vi begav oss med en gång till Freddes pappa och träffade Freddes farmor. Jättemysig var hon! Hon bjöd oss på jättegoda pannkakor med hjortronsylt och grädde. Sedan satt vi mest och pratade och kollade uppe på vinden där Freddes pappa byggde rum. Sjukt mysig lägenhet faktiskt. 

Just nu sitter jag i soffan med en mysig lurvig filt om mig och om en kvart börjar Ink Master Sverige. Underbart! Imorgon efter skolan ska jag träffa Hanna, det var verkligen längesen. Vi ska fika och köpa trosor! Haha. Och något mer kanske.

Åh, fick världens craving efter ett par fluffiga, lurviga tofflor nu. Hade suttit perfekt på mina fossingar nu!
#1 / / KEVIN von P:

waaaaaaah!!!!