/ Cosmetics /

"Resultat" av ricinolja.

Här är "resultatet" vilket jag inte riktigt vill kalla det, från ricinoljan. Alltså, grejen är att jag har inte använt det alls ofta, jag använde det flitigt i typ 4-5 veckor, och nu har jag slutat med det för att de har höjt priset från 40:- till 75:- och det är mycket för en fattig femtonåring som jag. Men jag vill absolut börja igen, för jag både ser och märker skillnad på mitt hår. Det har blivit tjockare, och fått finare kvalité igen. Även topparna har blivit tjockare, som man ser på bilden. Kanske har det växt lite på längden också. Eller tja, det måste det ha gjort med tanke på att jag har en 2cm bred utväxt.. Jag måste börja med ricinolja igen!
#1 / / Filip Krantz:

Hej, Kommenterar på din blogg efter att jag såg att du tidigare var med i en bloggtävling. Är du intresserad av att tävla igen: http://presenttips.org/?p=35 ?