/ Ordinary /

Face down

Känner att jag är rätt glad idag. Jag träffade Linda efter skolan och vi gick till Tribe. Eller ja, gick och gick, mest släpade mig fram. Fick äntligen bytt piercing och ingen är gladare än jag. Det är ett hänge på detta smycket, vilket gör att jag är lite rädd att det blir för tungt, men vi får se. Ska ta det försiktigt så att jag inte fastnar med det eller liknande. Tänkte ta en bild åt er, men jag orkar inte göra det idag, så fixar det imorgon. Kände mig givmild idag så jag bjöd min älskade Linda på Beijing. Godaste chinese-fooden ever, pråmiz ju.

Jag somnade på bussen hem. Jag somnade sittandes. Vaknade av att Linda tog kort på mig. That girl gör alltid det, så somna aldrig när ni är med henne säger jag bara.. det var en crazy-guy-med-blåa-hörlurar idag i stan som förföljde mig och Linda. Först gick han förbi oss när vi satt på Beijing, han vände sig om och log och typ halvgarvade hela tden när han gick förbi. Sedan kom han tillbaka och drack en kopp kaffe. Jag och Linda reste oss och gick, och för att retas lite så vände vi oss om när vi hade gått förbi han, det gjorde han med, och så reste han sig också och gick, och så typ började han halvspringa efter oss så jag och Linda sprang in som två stuckna grisar på Gina Tricot. Jag hittade ett par fina jeans där som jag är kär i. Som jag ska ha. Helst innan London. Just det, kan även nämna att jag hade på mig världens äckligaste pösigaste lösaste jeans idag. Ni vet sådana hemska som bara glider ner och man vill bara teara sitt fucking hair out? Så imorgon, då fan ska jag ha ett par goa brallz på mig. Eller kanske tights. Får se.
Pratade med mí madre och hon sa nyss att jag skulle få pierca mig innan den 13 februari [nästa måndag, inte den nästa vecka, utan den efter]. Fyfan vad jag är glad.

^Sådan piercing. Börjar väl isåfall med en plupp eller någonting.