/ Ordinary /

Min fina Pingu!

 
Ni vet väl hur mycket jag tycker om Pingu?! Det har jag gjort ända sedan jag var ungefär två år och fick en Pingu-film när jag låg på sjukhus i tio dagar. Tror nästan han hjälpte till att göra mig frisk! Har till och med världens bästa pingu-gosedjur som jag jämt sover med. Han låg i min väska idag, så han fick vara med oss och fika! Visst är han söt? Hoho.
 
Ligger i soffan hemma hos Fredde och tar det lugnt. Han är nere och spelar, så jag får hålla mig sysselsatt på andra sätt. Som att titta på 17 again, titta på sminktutorials och dricka cola och mysa med Pingu! Räddaren i nöden! 
 
Har ni något gosedjur ni haft sen ni var små, som ni inte kan/vill sova utan? Bortsett från Pingu sover min lilla unicorn-familj jämt i sängen! Har berättat om dom förr, Glitter, Glamour och Diamon heter dom, hoho!
 
#1 / / Nilla:

Han ör så sööt :D
Ja jag har min Babe <3

Svar: Han är underbar<3<3JAAAA! Måste träffa han!
Allie / Anything Alice

#2 / / Sanna:

Har faktiskt också en pingu haha!
Sen 3års åldern.

#3 / / victoria:

Jag har en stor digimon som jag sover med, den har vart på landstället nåra år men nu har jag tagit hem honom och sover med varje natt, marcus heter han :') jag är random (y)

#4 / / linda :

så söt :D!
Nä inget gosedjur men Hello Kitty är jag helt besatt av :$ hihi

#5 / / Sam ~ *:

Jättesöt. :3

Svar: Tack!! :3
Allie / Anything Alice