/ Ordinary /

Do not forget

  • Ebay 01.26 inatt. DO NOT FRICKIN' FORGET.
#1 / / i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

sv; tacksåjättemkt! c:

jag ska upp och fodra hästarna nu sen blire nog film :D



KRAM!

#2 / / Matilda:

Sv; Men vad roligt!!:D Imorgon ska jag bara vara hemma:) Kanske städa.. Om jag orkar;) inga andra planer.



KRAMIS!<3

#3 / / paula:

JAA SJÄLVKLART!:D Fast då kommer du inte få dom förens om ett år :p om du inte vill att jag ska skicka, fast då blir de tull och frakt och då kostar det typ samma som hemma"/ <3<3<3

#4 / / Matilda:

Sv; Hihi, igår kväll mös jag framför tv:n med massa godis:) Vad gjorde du själv?:D Händer idag?



BAMSEKRAM!!<3

#5 / / - bbella || 120611 :::

Morning :)) sovit gott då ?

#6 / / - bbella || 120611 :::

sv;

vad bra :) Jo jag sov väl bra men lite seg nu !

planer för idag då ?

#7 / / - bbella || 120611 :::

sv:

hihi åhh vad kul :) har du varit utomlands denna sommnaren då ?



Mjoo jag ska stanna hemma och vila är lite förkyld !

#8 / / - bbella || 120611 :::

sv:

hihi okej :) jag brukar inte segla :( men vill gärna göra de oftare !



haha taack du ! <3

#9 / / - bbella || 120611 :::

sv:

Jo jag var i taiwan och kina i 1 månad :D

#10 / / - bbella || 120611 :::

sv:

hihi joo det är kul där :) men folket där är så otrevliga xD haha nej jag är itne därifrån är född i sverige :D men mitt ursprung är från Taiwan och Vietnam !